بوندسلیگا آلمان؛ فرانکفورت فاتح جدالِ بورسیا پارک

تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت موفق شد در دیداری خارج از خانه بورسیا مونشن گلادباخ را از پیش رو بردارد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم بوندسلیگا آلمان، تیم فوتبال بورسیا مونشن‌گلادباخ از ساعت ۲۱ چهارشنبه شب در دیداری خانگی در ورزشگاه بورسیا پارک به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب میزبانش شد.

در این دیدار ابتدا در دقیقه ۵ تیم میزبان توسط نووهاوس گلزنی کرد تا شروعی توفانی در این دیدار داشته باشد اما مائوری با گل دقیقه ۴۵ اجازه نداد تا میزبان بتواند در نیمه نخست به برتری برسد.

در نیمه دوم اما این فرانکفورت بود که توانست با گل دقیقه ۵۰ لیندستورم از میزبانش پیش بیافتد اما این برتری هم تنها ۴ دقیقه دوام داشت و بنسباینی در دقیقه ۵۴ برای میزبان گلزنی کرد تا بازی بار دیگر به تساوی کشیده شود.

یک دقیقه بعد کامادا گل برتری تیم میهمان را به ثمر رساند و در ادامه نیز فرانکفورت توانست به خوبی از گلش محافظت کرده تا شاگردان گلاسنر بتوانند در این دیدار به برتری برسند.

این در حالی بود که فرانکفورت از دقیقه ۷۰ در پی اخراج توتا ۱۰ نفره کار را دنبال کرد.

آینتراخت فرانکفورت با این نتیجه ۲۴ امتیازی شد و تا رده هفتم بوندسلیگا بالا آمد. مونشن گلادباخ هم با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

تا این لحظه از هفته شانزدهم بوندسلیگا آلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۴۰ امتیاز صدرنشین و دورتموند با ۳۱ امتیاز و یک بازی کمتر در تعقیب این تیم است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس